آ
-
آگاهی
بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد دانشآموزان دختر مقطع متوسطه استان ایلام در رابطه با بهداشت فردی (بهداشت دوران قاعدگی) [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 93-116]
ا
-
اختلال اضطراب جدایی
اثربخشی درمان گروهی تعامل والد- کودک برکاهش نشانههای اختلال اضطراب جدایی دانشآموزان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 61-78]
-
اختلال سلوک
تعیین اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رابطه والد- کودک (CPRT) بر بهبود علائم اختلال سلوک در کودکان دبستانی شهر اهواز [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 141-160]
-
اخلاق کاری اسلامی
بررسی رابطه برخی متغیرهای شغلی و سازمانی با رفتارهای شهروندی سازمانی معلمان با توجه به نقش میانجیگری استرس شغلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 117-140]
-
ادراک بیماری
اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر ادراک بیماری، کیفیت زندگی، سلامت عمومی و علائم بالینی پسوریازیس [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 193-216]
-
ارزش تکلیف
رابطه علّی محیط یادگیری سازندهگرای ادراک شده و عملکرد ریاضی با میانجیگری جهتگیری درونی هدف، ارزش تکلیف، نگرش نسبت به ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در دانشآموزان پسر دبیرستانی شهر اهواز [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 91-122]
-
استرس شغلی
بررسی رابطه برخی متغیرهای شغلی و سازمانی با رفتارهای شهروندی سازمانی معلمان با توجه به نقش میانجیگری استرس شغلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 117-140]
-
اضطراب
اثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی در کاهش اضطراب و افسردگی دانشآموزان مدارس دبیرستانی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 1-18]
-
اضطراب
اثربخشی درمان فعالسازی رفتاری و فراشناختی بر علایم افسردگی، اضطراب و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 183-212]
-
اعتماد به نظام سازمان
اثر عدالت سازمانی بر عملکرد شغلی، تعهد سازمانی و قصد ترک شغل: نقش واسطهای اعتماد به نظام سازمان و اعتماد بینفردی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 69-92]
-
اعتماد بینفردی
اثر عدالت سازمانی بر عملکرد شغلی، تعهد سازمانی و قصد ترک شغل: نقش واسطهای اعتماد به نظام سازمان و اعتماد بینفردی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 69-92]
-
اعتماد سازمانی
بررسی رابطه برخی متغیرهای شغلی و سازمانی با رفتارهای شهروندی سازمانی معلمان با توجه به نقش میانجیگری استرس شغلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 117-140]
-
افسردگی
اثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی در کاهش اضطراب و افسردگی دانشآموزان مدارس دبیرستانی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 1-18]
-
افسردگی
اثربخشی درمان فعالسازی رفتاری و فراشناختی بر علایم افسردگی، اضطراب و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 183-212]
-
افسردگی
تأثیر شرکت در عزاداریهای محرم بر وضعیت خُلقی (درجهی افسردگی) دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 213-226]
-
انگیزش تحصیلی
بررسی برخی متغیرهای شناختی، انگیزشی، هیجانی و شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز سرآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 39-68]
ب
-
بهداشت فردی
بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد دانشآموزان دختر مقطع متوسطه استان ایلام در رابطه با بهداشت فردی (بهداشت دوران قاعدگی) [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 93-116]
-
بهزیستی معنوی
بررسی رابطه فضیلت سازمانی با رفتار مدنی سازمانی، وفاداری سازمانی و بهزیستی معنوی در کارکنان شرکت بهرهبرداری نفت و گاز کارون [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 256-233]
پ
-
پرخاشگری
اثربخشی آموزش گروهی مدیریت استرس بر پرخاشگری، فشار روانی والدگری و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 18-217]
-
پرسشنامه پنج عامل بزرگ شخصیت
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه پنج عامل بزرگ شخصیت کودکان (BFQ-C) در یک نمونه ایرانی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 79-90]
-
پسوریازیس
اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر ادراک بیماری، کیفیت زندگی، سلامت عمومی و علائم بالینی پسوریازیس [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 193-216]
ت
-
تأخیر تحولی
بررسی شیوع مشکلات تحولی احتمالی و عوامل خطرساز مرتبط با آن در کودکان 5-2 ساله مهدهای شهرستان تهران [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 165-182]
-
تعارض خانواده-کار
بررسی اثربخشی آموزش مدیریت تعارض کار-خانواده بر رضایت زناشویی زنان شاغل دانشگاه اصفهان [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 161-178]
-
تعارض کار- خانواده
بررسی اثربخشی آموزش مدیریت تعارض کار-خانواده بر رضایت زناشویی زنان شاغل دانشگاه اصفهان [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 161-178]
-
تعارض نقشهای چندگانه
بررسی اثربخشی آموزش مدیریت تعارض کار-خانواده بر رضایت زناشویی زنان شاغل دانشگاه اصفهان [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 161-178]
-
تعهد سازمانی
اثر عدالت سازمانی بر عملکرد شغلی، تعهد سازمانی و قصد ترک شغل: نقش واسطهای اعتماد به نظام سازمان و اعتماد بینفردی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 69-92]
-
تناسب شخص- سازمان
بررسی متغیرهای شخصیّتی، شغلی، سازمانی بهعنوان پیشبینهای توانمندسازی روانشناختی کارکنان شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مارون [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 139-164]
-
تناسب شخص- شغل
بررسی متغیرهای شخصیّتی، شغلی، سازمانی بهعنوان پیشبینهای توانمندسازی روانشناختی کارکنان شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مارون [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 139-164]
-
تنظیم هیجان
نقش واسطهای خودتنظیمگری در رابطه بین سبکهای دلبستگی و ناگویی هیجانی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 19-38]
-
توانمندسازی روانشناختی
بررسی متغیرهای شخصیّتی، شغلی، سازمانی بهعنوان پیشبینهای توانمندسازی روانشناختی کارکنان شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مارون [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 139-164]
ج
-
جهتگیری درونی هدف
رابطه علّی محیط یادگیری سازندهگرای ادراک شده و عملکرد ریاضی با میانجیگری جهتگیری درونی هدف، ارزش تکلیف، نگرش نسبت به ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در دانشآموزان پسر دبیرستانی شهر اهواز [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 91-122]
-
جهتگیری هدف
بررسی برخی متغیرهای شناختی، انگیزشی، هیجانی و شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز سرآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 39-68]
-
جوّ توانمندسازی
بررسی متغیرهای شخصیّتی، شغلی، سازمانی بهعنوان پیشبینهای توانمندسازی روانشناختی کارکنان شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مارون [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 139-164]
خ
-
خُلق
تأثیر شرکت در عزاداریهای محرم بر وضعیت خُلقی (درجهی افسردگی) دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 213-226]
-
خودتنظیمگری
نقش واسطهای خودتنظیمگری در رابطه بین سبکهای دلبستگی و ناگویی هیجانی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 19-38]
-
خودکارآمدی تحصیلی
بررسی برخی متغیرهای شناختی، انگیزشی، هیجانی و شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز سرآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 39-68]
-
خودکارآمدی ریاضی
رابطه علّی محیط یادگیری سازندهگرای ادراک شده و عملکرد ریاضی با میانجیگری جهتگیری درونی هدف، ارزش تکلیف، نگرش نسبت به ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در دانشآموزان پسر دبیرستانی شهر اهواز [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 91-122]
د
-
دانشآموزان
اثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی در کاهش اضطراب و افسردگی دانشآموزان مدارس دبیرستانی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 1-18]
-
دانشآموزان مقطع ابتدایی
اثربخشی درمان گروهی تعامل والد- کودک برکاهش نشانههای اختلال اضطراب جدایی دانشآموزان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 61-78]
-
دختران
مقایسه سبکهای تفکر و هیجانطلبی در دانشجویان دختر رشتههای هنر و ریاضی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 1-18]
-
درمان تعامل والد- کودک
اثربخشی درمان گروهی تعامل والد- کودک برکاهش نشانههای اختلال اضطراب جدایی دانشآموزان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 61-78]
-
درمان فراشناختی
اثربخشی درمان فعالسازی رفتاری و فراشناختی بر علایم افسردگی، اضطراب و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 183-212]
-
درمان فعالسازی رفتاری
اثربخشی درمان فعالسازی رفتاری و فراشناختی بر علایم افسردگی، اضطراب و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 183-212]
-
دروناندیشی
نقش نشخوارفکری و دروناندیشی و ابعاد خصوصی و عمومی آنها در افسردگی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 39-60]
-
دروناندیشی خصوصی و عمومی
نقش نشخوارفکری و دروناندیشی و ابعاد خصوصی و عمومی آنها در افسردگی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 39-60]
-
دلبستگی
نقش واسطهای خودتنظیمگری در رابطه بین سبکهای دلبستگی و ناگویی هیجانی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 19-38]
ذ
-
ذهن آگاهی
اثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی در کاهش اضطراب و افسردگی دانشآموزان مدارس دبیرستانی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 1-18]
ر
-
رابطه والد و کودک
تعیین اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رابطه والد- کودک (CPRT) بر بهبود علائم اختلال سلوک در کودکان دبستانی شهر اهواز [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 141-160]
-
راهبرد پردازش عمیق
بررسی برخی متغیرهای شناختی، انگیزشی، هیجانی و شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز سرآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 39-68]
-
راهبردهای شناختی تنظیم هیجان
اثربخشی درمان فعالسازی رفتاری و فراشناختی بر علایم افسردگی، اضطراب و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 183-212]
-
راهبردهای نظمدهی
بررسی برخی متغیرهای شناختی، انگیزشی، هیجانی و شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز سرآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 39-68]
-
رضایت زناشویی
بررسی اثربخشی آموزش مدیریت تعارض کار-خانواده بر رضایت زناشویی زنان شاغل دانشگاه اصفهان [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 161-178]
-
رفتار شهروندی سازمانی
اثربخشی آموزش مؤلفههای هوش معنوی بر افزایش رفتار شهروندی سازمانی و سلامت عمومی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 179-192]
-
رفتار شهروندی سازمانی معلمان
بررسی رابطه برخی متغیرهای شغلی و سازمانی با رفتارهای شهروندی سازمانی معلمان با توجه به نقش میانجیگری استرس شغلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 117-140]
-
رفتار مدنی سازمانی
بررسی رابطه فضیلت سازمانی با رفتار مدنی سازمانی، وفاداری سازمانی و بهزیستی معنوی در کارکنان شرکت بهرهبرداری نفت و گاز کارون [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 256-233]
-
رفتارهای توانمندساز رهبری
بررسی متغیرهای شخصیّتی، شغلی، سازمانی بهعنوان پیشبینهای توانمندسازی روانشناختی کارکنان شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مارون [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 139-164]
س
-
سازگاری تحصیلی
بررسی برخی متغیرهای شناختی، انگیزشی، هیجانی و شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز سرآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 39-68]
-
سبکهای تفکر
مقایسه سبکهای تفکر و هیجانطلبی در دانشجویان دختر رشتههای هنر و ریاضی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 1-18]
-
سرآمدی تحصیلی
بررسی برخی متغیرهای شناختی، انگیزشی، هیجانی و شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز سرآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 39-68]
-
سلامت روان
رابطهی بین نگرش مذهبی، سلامت روان، شادی و لذت در دانشجویان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 123-138]
-
سلامت روان
اثربخشی آموزش گروهی مدیریت استرس بر پرخاشگری، فشار روانی والدگری و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 18-217]
-
سلامت روانی
بررسی سلامت روانی مادران دارای بیش از یک فرزند استثنایی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 227-244]
-
سلامت عمومی
اثربخشی آموزش مؤلفههای هوش معنوی بر افزایش رفتار شهروندی سازمانی و سلامت عمومی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 179-192]
-
سلامت عمومی
اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر ادراک بیماری، کیفیت زندگی، سلامت عمومی و علائم بالینی پسوریازیس [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 193-216]
ع
-
عدالت سازمانی
اثر عدالت سازمانی بر عملکرد شغلی، تعهد سازمانی و قصد ترک شغل: نقش واسطهای اعتماد به نظام سازمان و اعتماد بینفردی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 69-92]
-
عدالت سازمانی
بررسی رابطه برخی متغیرهای شغلی و سازمانی با رفتارهای شهروندی سازمانی معلمان با توجه به نقش میانجیگری استرس شغلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 117-140]
-
عزاداری محرم
تأثیر شرکت در عزاداریهای محرم بر وضعیت خُلقی (درجهی افسردگی) دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 213-226]
-
عزاداری مذهبی
تأثیر شرکت در عزاداریهای محرم بر وضعیت خُلقی (درجهی افسردگی) دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 213-226]
-
علائم بالینی
اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر ادراک بیماری، کیفیت زندگی، سلامت عمومی و علائم بالینی پسوریازیس [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 193-216]
-
عملکرد
بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد دانشآموزان دختر مقطع متوسطه استان ایلام در رابطه با بهداشت فردی (بهداشت دوران قاعدگی) [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 93-116]
-
عملکرد شغلی
اثر عدالت سازمانی بر عملکرد شغلی، تعهد سازمانی و قصد ترک شغل: نقش واسطهای اعتماد به نظام سازمان و اعتماد بینفردی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 69-92]
-
عوامل خطرساز تأخیر
بررسی شیوع مشکلات تحولی احتمالی و عوامل خطرساز مرتبط با آن در کودکان 5-2 ساله مهدهای شهرستان تهران [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 165-182]
غ
-
غربالگری
بررسی شیوع مشکلات تحولی احتمالی و عوامل خطرساز مرتبط با آن در کودکان 5-2 ساله مهدهای شهرستان تهران [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 165-182]
ف
-
فراشناخت
بررسی برخی متغیرهای شناختی، انگیزشی، هیجانی و شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز سرآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 39-68]
-
فشار روانی والدگری
اثربخشی آموزش گروهی مدیریت استرس بر پرخاشگری، فشار روانی والدگری و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 18-217]
-
فضیلت سازمانی
بررسی رابطه فضیلت سازمانی با رفتار مدنی سازمانی، وفاداری سازمانی و بهزیستی معنوی در کارکنان شرکت بهرهبرداری نفت و گاز کارون [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 256-233]
ق
-
قاعدگی
بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد دانشآموزان دختر مقطع متوسطه استان ایلام در رابطه با بهداشت فردی (بهداشت دوران قاعدگی) [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 93-116]
-
قصد ترک شغل
اثر عدالت سازمانی بر عملکرد شغلی، تعهد سازمانی و قصد ترک شغل: نقش واسطهای اعتماد به نظام سازمان و اعتماد بینفردی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 69-92]
ک
-
کودکان
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه پنج عامل بزرگ شخصیت کودکان (BFQ-C) در یک نمونه ایرانی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 79-90]
-
کیفیت زندگی
اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر ادراک بیماری، کیفیت زندگی، سلامت عمومی و علائم بالینی پسوریازیس [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 193-216]
گ
-
گروه درمانی
تعیین اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رابطه والد- کودک (CPRT) بر بهبود علائم اختلال سلوک در کودکان دبستانی شهر اهواز [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 141-160]
ل
-
لذت
رابطهی بین نگرش مذهبی، سلامت روان، شادی و لذت در دانشجویان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 123-138]
م
-
مادران دارای بیش از یک فرزند استثنایی
بررسی سلامت روانی مادران دارای بیش از یک فرزند استثنایی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 227-244]
-
محیط یادگیری سازندهگرای ادراک شده
رابطه علّی محیط یادگیری سازندهگرای ادراک شده و عملکرد ریاضی با میانجیگری جهتگیری درونی هدف، ارزش تکلیف، نگرش نسبت به ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در دانشآموزان پسر دبیرستانی شهر اهواز [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 91-122]
-
مدیریت استرس
اثربخشی آموزش گروهی مدیریت استرس بر پرخاشگری، فشار روانی والدگری و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 18-217]
-
مدیریت استرس به شیوه شناختی- رفتاری
اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر ادراک بیماری، کیفیت زندگی، سلامت عمومی و علائم بالینی پسوریازیس [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 193-216]
-
مدیریت تعارض
بررسی اثربخشی آموزش مدیریت تعارض کار-خانواده بر رضایت زناشویی زنان شاغل دانشگاه اصفهان [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 161-178]
ن
-
ناتوانی یادگیری
اثربخشی آموزش گروهی مدیریت استرس بر پرخاشگری، فشار روانی والدگری و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 18-217]
-
ناگویی هیجانی
نقش واسطهای خودتنظیمگری در رابطه بین سبکهای دلبستگی و ناگویی هیجانی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 19-38]
-
نشخوار فکری
نقش نشخوارفکری و دروناندیشی و ابعاد خصوصی و عمومی آنها در افسردگی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 39-60]
-
نشخوار فکری خصوصی و عمومی
نقش نشخوارفکری و دروناندیشی و ابعاد خصوصی و عمومی آنها در افسردگی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 39-60]
-
نگرش
بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد دانشآموزان دختر مقطع متوسطه استان ایلام در رابطه با بهداشت فردی (بهداشت دوران قاعدگی) [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 93-116]
-
نگرش مذهبی
رابطهی بین نگرش مذهبی، سلامت روان، شادی و لذت در دانشجویان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 123-138]
-
نگرش نسبت به ریاضی
رابطه علّی محیط یادگیری سازندهگرای ادراک شده و عملکرد ریاضی با میانجیگری جهتگیری درونی هدف، ارزش تکلیف، نگرش نسبت به ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در دانشآموزان پسر دبیرستانی شهر اهواز [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 91-122]
و
-
وجدانی بودن
بررسی متغیرهای شخصیّتی، شغلی، سازمانی بهعنوان پیشبینهای توانمندسازی روانشناختی کارکنان شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مارون [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 139-164]
-
وفاداری سازمانی
بررسی رابطه فضیلت سازمانی با رفتار مدنی سازمانی، وفاداری سازمانی و بهزیستی معنوی در کارکنان شرکت بهرهبرداری نفت و گاز کارون [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 256-233]
-
ویژگیهای روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه پنج عامل بزرگ شخصیت کودکان (BFQ-C) در یک نمونه ایرانی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 79-90]
-
ویژگیهای شغلی
بررسی متغیرهای شخصیّتی، شغلی، سازمانی بهعنوان پیشبینهای توانمندسازی روانشناختی کارکنان شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مارون [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 139-164]
ه
-
هدفهای اجتماعی
رابطه برخی پیشایندهای اجتماعی با مؤلفههای هدفگرایی اجتماعی در دانشآموزان سال چهارم دبیرستانهای دخترانه شهر اهواز [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 19-38]
-
هدفهای پیشرفت اجتماعی
رابطه برخی پیشایندهای اجتماعی با مؤلفههای هدفگرایی اجتماعی در دانشآموزان سال چهارم دبیرستانهای دخترانه شهر اهواز [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 19-38]
-
هوش معنوی
اثربخشی آموزش مؤلفههای هوش معنوی بر افزایش رفتار شهروندی سازمانی و سلامت عمومی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 179-192]
-
هوش هیجانی
بررسی برخی متغیرهای شناختی، انگیزشی، هیجانی و شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز سرآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 39-68]
-
هیجانطلبی
مقایسه سبکهای تفکر و هیجانطلبی در دانشجویان دختر رشتههای هنر و ریاضی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 1-18]