آ

  • آگاهی بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه استان ایلام در رابطه با بهداشت فردی (بهداشت دوران قاعدگی) [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 93-116]

ا

  • اختلال اضطراب جدایی اثربخشی درمان گروهی تعامل والد- کودک برکاهش نشانه‌های اختلال اضطراب جدایی دانش‌آموزان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 61-78]

  • اختلال سلوک تعیین اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رابطه والد- کودک (CPRT) بر بهبود علائم اختلال سلوک در کودکان دبستانی شهر اهواز [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 141-160]

  • اخلاق کاری اسلامی بررسی رابطه برخی متغیرهای شغلی و سازمانی با رفتارهای شهروندی سازمانی معلمان با توجه به نقش میانجی‌گری استرس شغلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 117-140]

  • ادراک بیماری اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر ادراک بیماری، کیفیت زندگی، سلامت عمومی و علائم بالینی پسوریازیس [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 193-216]

  • ارزش تکلیف رابطه علّی محیط یادگیری سازنده‌گرای ادراک شده و عملکرد ریاضی با میانجی‌گری جهت‌گیری درونی هدف، ارزش تکلیف، نگرش نسبت به ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در دانش‌آموزان پسر دبیرستانی شهر اهواز [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 91-122]

  • استرس شغلی بررسی رابطه برخی متغیرهای شغلی و سازمانی با رفتارهای شهروندی سازمانی معلمان با توجه به نقش میانجی‌گری استرس شغلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 117-140]

  • اضطراب اثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی در کاهش اضطراب و افسردگی دانش‌آموزان مدارس دبیرستانی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 1-18]

  • اضطراب اثربخشی درمان فعال‌سازی رفتاری و فراشناختی بر علایم افسردگی، اضطراب و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 183-212]

  • اعتماد به نظام سازمان اثر عدالت سازمانی بر عملکرد شغلی، تعهد سازمانی و قصد ترک شغل: نقش واسطه‌ای اعتماد به نظام سازمان و اعتماد بین‌فردی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 69-92]

  • اعتماد بین‌فردی اثر عدالت سازمانی بر عملکرد شغلی، تعهد سازمانی و قصد ترک شغل: نقش واسطه‌ای اعتماد به نظام سازمان و اعتماد بین‌فردی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 69-92]

  • اعتماد سازمانی بررسی رابطه برخی متغیرهای شغلی و سازمانی با رفتارهای شهروندی سازمانی معلمان با توجه به نقش میانجی‌گری استرس شغلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 117-140]

  • افسردگی اثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی در کاهش اضطراب و افسردگی دانش‌آموزان مدارس دبیرستانی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 1-18]

  • افسردگی اثربخشی درمان فعال‌سازی رفتاری و فراشناختی بر علایم افسردگی، اضطراب و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 183-212]

  • افسردگی تأثیر شرکت در عزاداری‌های محرم بر وضعیت خُلقی (درجه‌ی افسردگی) دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 213-226]

  • انگیزش تحصیلی بررسی برخی متغیرهای شناختی، انگیزشی، هیجانی و شخصیتی به عنوان پیش‌بین‌های بروز سرآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 39-68]

ب

  • بهداشت فردی بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه استان ایلام در رابطه با بهداشت فردی (بهداشت دوران قاعدگی) [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 93-116]

  • بهزیستی معنوی بررسی رابطه فضیلت سازمانی با رفتار مدنی سازمانی، وفاداری سازمانی و بهزیستی معنوی در کارکنان شرکت بهره‌‌برداری نفت و گاز کارون [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 256-233]

پ

  • پرخاشگری اثربخشی آموزش گروهی مدیریت استرس بر پرخاشگری، فشار روانی والدگری و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 18-217]

  • پرسشنامه پنج عامل بزرگ شخصیت ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه پنج عامل بزرگ شخصیت کودکان (BFQ-C) در یک نمونه ایرانی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 79-90]

  • پسوریازیس اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر ادراک بیماری، کیفیت زندگی، سلامت عمومی و علائم بالینی پسوریازیس [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 193-216]

ت

  • تأخیر تحولی بررسی شیوع مشکلات تحولی احتمالی و عوامل خطرساز مرتبط با آن در کودکان 5-2 ساله مهدهای شهرستان تهران [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 165-182]

  • تعارض خانواده-کار بررسی اثربخشی آموزش مدیریت تعارض کار-خانواده بر رضایت زناشویی زنان شاغل دانشگاه اصفهان [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 161-178]

  • تعارض کار- خانواده بررسی اثربخشی آموزش مدیریت تعارض کار-خانواده بر رضایت زناشویی زنان شاغل دانشگاه اصفهان [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 161-178]

  • تعارض نقش‌های چندگانه بررسی اثربخشی آموزش مدیریت تعارض کار-خانواده بر رضایت زناشویی زنان شاغل دانشگاه اصفهان [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 161-178]

  • تعهد سازمانی اثر عدالت سازمانی بر عملکرد شغلی، تعهد سازمانی و قصد ترک شغل: نقش واسطه‌ای اعتماد به نظام سازمان و اعتماد بین‌فردی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 69-92]

  • تناسب شخص- سازمان بررسی متغیرهای شخصیّتی، شغلی، سازمانی به‌عنوان پیش‌بین‌های توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 139-164]

  • تناسب شخص- شغل بررسی متغیرهای شخصیّتی، شغلی، سازمانی به‌عنوان پیش‌بین‌های توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 139-164]

  • تنظیم هیجان نقش واسطه‌ای خودتنظیم‌گری در رابطه بین سبک‌های دلبستگی و ناگویی هیجانی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 19-38]

  • توانمندسازی روان‌شناختی بررسی متغیرهای شخصیّتی، شغلی، سازمانی به‌عنوان پیش‌بین‌های توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 139-164]

ج

  • جهت‌گیری درونی هدف رابطه علّی محیط یادگیری سازنده‌گرای ادراک شده و عملکرد ریاضی با میانجی‌گری جهت‌گیری درونی هدف، ارزش تکلیف، نگرش نسبت به ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در دانش‌آموزان پسر دبیرستانی شهر اهواز [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 91-122]

  • جهت‌گیری هدف بررسی برخی متغیرهای شناختی، انگیزشی، هیجانی و شخصیتی به عنوان پیش‌بین‌های بروز سرآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 39-68]

  • جوّ توانمندسازی بررسی متغیرهای شخصیّتی، شغلی، سازمانی به‌عنوان پیش‌بین‌های توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 139-164]

خ

  • خُلق تأثیر شرکت در عزاداری‌های محرم بر وضعیت خُلقی (درجه‌ی افسردگی) دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 213-226]

  • خودتنظیم‌گری نقش واسطه‌ای خودتنظیم‌گری در رابطه بین سبک‌های دلبستگی و ناگویی هیجانی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 19-38]

  • خودکارآمدی تحصیلی بررسی برخی متغیرهای شناختی، انگیزشی، هیجانی و شخصیتی به عنوان پیش‌بین‌های بروز سرآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 39-68]

  • خودکارآمدی ریاضی رابطه علّی محیط یادگیری سازنده‌گرای ادراک شده و عملکرد ریاضی با میانجی‌گری جهت‌گیری درونی هدف، ارزش تکلیف، نگرش نسبت به ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در دانش‌آموزان پسر دبیرستانی شهر اهواز [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 91-122]

د

  • دانش‌آموزان اثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی در کاهش اضطراب و افسردگی دانش‌آموزان مدارس دبیرستانی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 1-18]

  • دانش‌آموزان مقطع ابتدایی اثربخشی درمان گروهی تعامل والد- کودک برکاهش نشانه‌های اختلال اضطراب جدایی دانش‌آموزان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 61-78]

  • دختران مقایسه سبک‌های تفکر و هیجان‌طلبی در دانشجویان دختر رشته‌های هنر و ریاضی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 1-18]

  • درمان تعامل والد- کودک اثربخشی درمان گروهی تعامل والد- کودک برکاهش نشانه‌های اختلال اضطراب جدایی دانش‌آموزان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 61-78]

  • درمان فراشناختی اثربخشی درمان فعال‌سازی رفتاری و فراشناختی بر علایم افسردگی، اضطراب و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 183-212]

  • درمان فعال‌سازی رفتاری اثربخشی درمان فعال‌سازی رفتاری و فراشناختی بر علایم افسردگی، اضطراب و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 183-212]

  • درون‌اندیشی نقش نشخوار‌فکری و درون‌اندیشی و ابعاد خصوصی و عمومی آنها در افسردگی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 39-60]

  • درون‌اندیشی خصوصی و عمومی نقش نشخوار‌فکری و درون‌اندیشی و ابعاد خصوصی و عمومی آنها در افسردگی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 39-60]

  • دلبستگی نقش واسطه‌ای خودتنظیم‌گری در رابطه بین سبک‌های دلبستگی و ناگویی هیجانی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 19-38]

ذ

  • ذهن آگاهی اثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی در کاهش اضطراب و افسردگی دانش‌آموزان مدارس دبیرستانی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 1-18]

ر

  • رابطه والد و کودک تعیین اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رابطه والد- کودک (CPRT) بر بهبود علائم اختلال سلوک در کودکان دبستانی شهر اهواز [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 141-160]

  • راهبرد پردازش عمیق بررسی برخی متغیرهای شناختی، انگیزشی، هیجانی و شخصیتی به عنوان پیش‌بین‌های بروز سرآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 39-68]

  • راهبردهای شناختی تنظیم هیجان اثربخشی درمان فعال‌سازی رفتاری و فراشناختی بر علایم افسردگی، اضطراب و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 183-212]

  • راهبردهای نظم‌دهی بررسی برخی متغیرهای شناختی، انگیزشی، هیجانی و شخصیتی به عنوان پیش‌بین‌های بروز سرآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 39-68]

  • رضایت زناشویی بررسی اثربخشی آموزش مدیریت تعارض کار-خانواده بر رضایت زناشویی زنان شاغل دانشگاه اصفهان [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 161-178]

  • رفتار شهروندی سازمانی اثربخشی آموزش مؤلفه‌های هوش معنوی بر افزایش رفتار شهروندی سازمانی و سلامت عمومی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 179-192]

  • رفتار شهروندی سازمانی معلمان بررسی رابطه برخی متغیرهای شغلی و سازمانی با رفتارهای شهروندی سازمانی معلمان با توجه به نقش میانجی‌گری استرس شغلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 117-140]

  • رفتار مدنی سازمانی بررسی رابطه فضیلت سازمانی با رفتار مدنی سازمانی، وفاداری سازمانی و بهزیستی معنوی در کارکنان شرکت بهره‌‌برداری نفت و گاز کارون [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 256-233]

  • رفتارهای توانمندساز رهبری بررسی متغیرهای شخصیّتی، شغلی، سازمانی به‌عنوان پیش‌بین‌های توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 139-164]

س

  • سازگاری تحصیلی بررسی برخی متغیرهای شناختی، انگیزشی، هیجانی و شخصیتی به عنوان پیش‌بین‌های بروز سرآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 39-68]

  • سبک‌های تفکر مقایسه سبک‌های تفکر و هیجان‌طلبی در دانشجویان دختر رشته‌های هنر و ریاضی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 1-18]

  • سرآمدی تحصیلی بررسی برخی متغیرهای شناختی، انگیزشی، هیجانی و شخصیتی به عنوان پیش‌بین‌های بروز سرآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 39-68]

  • سلامت روان رابطه‌ی بین نگرش مذهبی، سلامت روان، شادی و لذت در دانشجویان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 123-138]

  • سلامت روان اثربخشی آموزش گروهی مدیریت استرس بر پرخاشگری، فشار روانی والدگری و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 18-217]

  • سلامت روانی بررسی سلامت روانی مادران دارای بیش از یک فرزند استثنایی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 227-244]

  • سلامت عمومی اثربخشی آموزش مؤلفه‌های هوش معنوی بر افزایش رفتار شهروندی سازمانی و سلامت عمومی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 179-192]

  • سلامت عمومی اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر ادراک بیماری، کیفیت زندگی، سلامت عمومی و علائم بالینی پسوریازیس [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 193-216]

ش

  • شادی رابطه‌ی بین نگرش مذهبی، سلامت روان، شادی و لذت در دانشجویان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 123-138]

  • شخصیت بررسی برخی متغیرهای شناختی، انگیزشی، هیجانی و شخصیتی به عنوان پیش‌بین‌های بروز سرآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 39-68]

ع

  • عدالت سازمانی اثر عدالت سازمانی بر عملکرد شغلی، تعهد سازمانی و قصد ترک شغل: نقش واسطه‌ای اعتماد به نظام سازمان و اعتماد بین‌فردی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 69-92]

  • عدالت سازمانی بررسی رابطه برخی متغیرهای شغلی و سازمانی با رفتارهای شهروندی سازمانی معلمان با توجه به نقش میانجی‌گری استرس شغلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 117-140]

  • عزاداری محرم تأثیر شرکت در عزاداری‌های محرم بر وضعیت خُلقی (درجه‌ی افسردگی) دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 213-226]

  • عزاداری مذهبی تأثیر شرکت در عزاداری‌های محرم بر وضعیت خُلقی (درجه‌ی افسردگی) دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 213-226]

  • علائم بالینی اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر ادراک بیماری، کیفیت زندگی، سلامت عمومی و علائم بالینی پسوریازیس [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 193-216]

  • عملکرد بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه استان ایلام در رابطه با بهداشت فردی (بهداشت دوران قاعدگی) [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 93-116]

  • عملکرد شغلی اثر عدالت سازمانی بر عملکرد شغلی، تعهد سازمانی و قصد ترک شغل: نقش واسطه‌ای اعتماد به نظام سازمان و اعتماد بین‌فردی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 69-92]

  • عوامل خطرساز تأخیر بررسی شیوع مشکلات تحولی احتمالی و عوامل خطرساز مرتبط با آن در کودکان 5-2 ساله مهدهای شهرستان تهران [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 165-182]

غ

  • غربالگری بررسی شیوع مشکلات تحولی احتمالی و عوامل خطرساز مرتبط با آن در کودکان 5-2 ساله مهدهای شهرستان تهران [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 165-182]

ف

  • فراشناخت بررسی برخی متغیرهای شناختی، انگیزشی، هیجانی و شخصیتی به عنوان پیش‌بین‌های بروز سرآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 39-68]

  • فشار روانی والدگری اثربخشی آموزش گروهی مدیریت استرس بر پرخاشگری، فشار روانی والدگری و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 18-217]

  • فضیلت سازمانی بررسی رابطه فضیلت سازمانی با رفتار مدنی سازمانی، وفاداری سازمانی و بهزیستی معنوی در کارکنان شرکت بهره‌‌برداری نفت و گاز کارون [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 256-233]

ق

  • قاعدگی بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه استان ایلام در رابطه با بهداشت فردی (بهداشت دوران قاعدگی) [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 93-116]

  • قصد ترک شغل اثر عدالت سازمانی بر عملکرد شغلی، تعهد سازمانی و قصد ترک شغل: نقش واسطه‌ای اعتماد به نظام سازمان و اعتماد بین‌فردی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 69-92]

ک

  • کودکان ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه پنج عامل بزرگ شخصیت کودکان (BFQ-C) در یک نمونه ایرانی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 79-90]

  • کیفیت زندگی اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر ادراک بیماری، کیفیت زندگی، سلامت عمومی و علائم بالینی پسوریازیس [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 193-216]

گ

  • گروه درمانی تعیین اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رابطه والد- کودک (CPRT) بر بهبود علائم اختلال سلوک در کودکان دبستانی شهر اهواز [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 141-160]

ل

  • لذت رابطه‌ی بین نگرش مذهبی، سلامت روان، شادی و لذت در دانشجویان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 123-138]

م

  • مادران دارای بیش از یک فرزند استثنایی بررسی سلامت روانی مادران دارای بیش از یک فرزند استثنایی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 227-244]

  • محیط یادگیری سازنده‌گرای ادراک شده رابطه علّی محیط یادگیری سازنده‌گرای ادراک شده و عملکرد ریاضی با میانجی‌گری جهت‌گیری درونی هدف، ارزش تکلیف، نگرش نسبت به ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در دانش‌آموزان پسر دبیرستانی شهر اهواز [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 91-122]

  • مدیریت استرس اثربخشی آموزش گروهی مدیریت استرس بر پرخاشگری، فشار روانی والدگری و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 18-217]

  • مدیریت استرس به شیوه شناختی- رفتاری اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر ادراک بیماری، کیفیت زندگی، سلامت عمومی و علائم بالینی پسوریازیس [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 193-216]

  • مدیریت تعارض بررسی اثربخشی آموزش مدیریت تعارض کار-خانواده بر رضایت زناشویی زنان شاغل دانشگاه اصفهان [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 161-178]

ن

  • ناتوانی یادگیری اثربخشی آموزش گروهی مدیریت استرس بر پرخاشگری، فشار روانی والدگری و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 18-217]

  • ناگویی هیجانی نقش واسطه‌ای خودتنظیم‌گری در رابطه بین سبک‌های دلبستگی و ناگویی هیجانی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 19-38]

  • نشخوار فکری نقش نشخوار‌فکری و درون‌اندیشی و ابعاد خصوصی و عمومی آنها در افسردگی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 39-60]

  • نشخوار فکری خصوصی و عمومی نقش نشخوار‌فکری و درون‌اندیشی و ابعاد خصوصی و عمومی آنها در افسردگی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 39-60]

  • نگرش بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه استان ایلام در رابطه با بهداشت فردی (بهداشت دوران قاعدگی) [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 93-116]

  • نگرش مذهبی رابطه‌ی بین نگرش مذهبی، سلامت روان، شادی و لذت در دانشجویان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 123-138]

  • نگرش نسبت به ریاضی رابطه علّی محیط یادگیری سازنده‌گرای ادراک شده و عملکرد ریاضی با میانجی‌گری جهت‌گیری درونی هدف، ارزش تکلیف، نگرش نسبت به ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در دانش‌آموزان پسر دبیرستانی شهر اهواز [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 91-122]

و

  • وجدانی بودن بررسی متغیرهای شخصیّتی، شغلی، سازمانی به‌عنوان پیش‌بین‌های توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 139-164]

  • وفاداری سازمانی بررسی رابطه فضیلت سازمانی با رفتار مدنی سازمانی، وفاداری سازمانی و بهزیستی معنوی در کارکنان شرکت بهره‌‌برداری نفت و گاز کارون [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 256-233]

  • ویژگی‌های روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه پنج عامل بزرگ شخصیت کودکان (BFQ-C) در یک نمونه ایرانی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 79-90]

  • ویژگی‌های شغلی بررسی متغیرهای شخصیّتی، شغلی، سازمانی به‌عنوان پیش‌بین‌های توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 139-164]

ه

  • هدف‌های اجتماعی رابطه برخی پیشایندهای اجتماعی با مؤلفه‌های هدفگرایی اجتماعی در دانش‌آموزان سال چهارم دبیرستان‌های دخترانه شهر اهواز [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 19-38]

  • هدف‌های پیشرفت اجتماعی رابطه برخی پیشایندهای اجتماعی با مؤلفه‌های هدفگرایی اجتماعی در دانش‌آموزان سال چهارم دبیرستان‌های دخترانه شهر اهواز [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 19-38]

  • هوش معنوی اثربخشی آموزش مؤلفه‌های هوش معنوی بر افزایش رفتار شهروندی سازمانی و سلامت عمومی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 179-192]

  • هوش هیجانی بررسی برخی متغیرهای شناختی، انگیزشی، هیجانی و شخصیتی به عنوان پیش‌بین‌های بروز سرآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 39-68]

  • هیجان‌طلبی مقایسه سبک‌های تفکر و هیجان‌طلبی در دانشجویان دختر رشته‌های هنر و ریاضی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 1-18]